Referenser

Google Analytics kursen:

”Noggrann genomgång och pedagogiskt upplagt. Trevlig kurslärare.”

Helena Nilsson

Webbmaster

Lunds kommun

Instagram för företag:

”5:a i betyg, superbra utbildare!”

Teresa Chiverton

Kommunikationssamordnare

Sveriges Ingenjörer

SEO kursen:

”Innehållet i kursen var precis det jag förväntade mig & hoppades på – enkelt, rakt på & med tydliga exempel! Härliga kursledare, lagom lång dag & bra upplagt innehåll.”

Sara Cronholm

Marknadsassistent

APE Fordonskomponenter AB

Facebook för företag:

”Mycket bra och flexibel utbildare. Kunnig i ämnet”

Marie Bjersland

Marknadskoordinator

Stanley Black & Decker

SEO kursen:

”Det känns som om en ny värld har öppnat sig. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att detta, som jag trott var svårt och tråkigt, var så spännande.”

Anne Jiremar

Kommunikatör

Posten Logistik

SEO kursen:

”Bra verktyg att ta med som man kan använda direkt. Jag var rädd för att utbildningen skulle vara för teknisk för mig som marknadschef, men så var det inte alls.”

Sofia Ekmark

Marknadschef

Svenska Interpress

Adwords kursen:

”Startskottet för en ny satsning. Kul att se att det fungerar, gav oss en kick!”

Thomas Holmgren

Inköp- och säljansvarig

Marifix Syste

Facebook för företag:

”Välorganiserad kurs och strukturerad. Bra pedagogisk nivå”

Per Uggeldahl

Marknadskoordinator

ifm electronic

SEO kursen:

”Lärarnas kompetens och utbildningens upplägg bra! Lärarna har förmåga att interagera med kursdeltagare och entusiasmera!”

Marie Lindén

Kommunikationsansv. webbkomm.

Coor Service Management Group AB

SEO kursen:

”Jag undrade först om man verkligen behövde gå en heldagskurs för att lära sig sökmotoroptimering. Nu efter kursen tycker jag att 2 dagar hade varit ännu bättre. Det finns så mycket man kan göra egentligen.”

Sabine Eriksson

Aimpoint

Facebook för företag:

”Bra bredd på de olika delarna. Trevlig och lättsam stämning. Bra genomgång om hur man gör annons på FB”

Therese Blom

Marknadsassistent

Carpe Diem Beds

SEO kursen:

”Det känns ju bara som om man vill hem och börja jobba med hemsidan. Det finns så mycket mer vi kan göra för att synas mer.”

Jenny Bergman

Marknads kommunikator

Nordic Flanges AB

Skriva för Webben:

”Konkreta tips, bra kursmaterial. Bra upplägg med föreläsning, övningar och uppgifter. Väl förberedd, koncis och lyhörd föreläsare.”

Magdalena Hellström

Enhetschef information och näringsliv

Skurups kommun

Google Analytics kursen:

”Lättförklarat. Fokus på det som är viktigt. Öppet klimat, man fick fråga mycket.”

Heléne Johansson

Marknadschef

Comwell Varbergs Kurort

SEO kursen:

”Konkret och bra. No bullshit!”

Sören Backman

Apollo 11 reklambyrå

SEO kursen:

”Jag har fått många ”handson” verktyg som jag kan börja använda imorgon!”

Hanna Dagnell

Marknad och kommunikationsansvarig

Unilabs AB

Facebook för företag:

”Bra att få verktygen för att sprida sitt varumärke på Facebook och andra medier. Mycket bra kursledare”

Ulrika Bäversjö

Tandhygienist

Tandgruppen

Google Analytics kursen:

”Det bästa var att få en ‘att-göra-lista’ så att jag vet var jag skall börja.”

Jenny Troglin

Kommunikationsansvarig

Mockfjärds Fönstermästaren AB

Google Analytics kursen:

”Bra urval av funktioner att fokusera på, ett enkelt processtänk som funkar för mig som webbansvarig och på den lilla tid jag har för analys och uppföljning.”

Måna Hård

Webbansvarig

Uppsala Konsert & Kongress

Google Analytics kursen:

”…praktisk, så som ni lovat. Bra steg för steg-genomgång. Extra plus för att ni öppnar för att kontakta er efteråt med frågor!”

Michaela Nylund

Marknadskoordinator

Polystar Test & Measurement AB

Adwords kursen:

”Bra att kursen var praktiskt uppbyggd med möjlighet att själv och kunna ställa konkreta frågor.”

Charlotta Lövgren

Kommunikatör och webbansvarig

Pharmaxim Sweden AB